ADMINISTRATIEKANTOOR OKV

“Ondernemers leven hun droom. Het zijn unieke mensen die vooral willen doen waar ze goed in zijn: ondernemen. Door de drive om van hun passie een succes te maken, schiet het efficiënt bijhouden van de boekhouding er vaak bij in. Saai, tijdrovend en toch wel lastige regels zijn veelgehoorde struikelblokken. Dit kan anders,” vertelt Roderick Vinck van Administratiekantoor OKV. “Het uitbesteden van de administratie geeft rust en de juiste keuzes maken gaat het beste met up-to-date inzicht in de cijfers. Door het gebruik van onze software maken wij de boekhouding een stuk eenvoudiger en zo kan de focus volledig op de onderneming blijven.”

Regel eenvoudig je financiële administratie met onze slimme software!

Ambitieus en innovatief. Volgens Roderick Vinck zit de groei van het digitaal samenwerken aan de boekhouding nog lang niet aan z’n top. Hij is een echte doener met feeling en affectie voor de cijfermatige kant van het ondernemen. Aanvankelijk runde hij als boekhouder het administratiekantoor dat deel uitmaakte van een belastingadvies- en advocatenkantoor in Zoetermeer. In 2018 was de tijd rijp voor een nieuwe stap en nam hij het administratiekantoor over. Zijn boekhoudkundige visie is gebaseerd op drie pijlers: Ontzorgen. Kwaliteit. Vertrouwd. De naam Administratiekantoor OKV lag dan ook voor de hand.

ADMINISTRATIEKANTOOR OKV

DIRECT MAXIMAAL INZICHT MET EEN EFFICIËNTE BOEKHOUDING!
“Binnen maximaal vijf jaar verwacht ik dat de klassieke manier van boekhouden verleden tijd is. Softwarematig verloopt de ontwikkeling nu al razendsnel. Digitaal samenwerken met de boekhouder is dus dé toekomst,” vervolgt Roderick. “Zo kunnen we onze klanten maximaal ondersteunen. Bovendien is hun inspanning juist op deze manier helemaal niet ingewikkeld. De boekhouding kan zelfs dagelijks verwerkt worden. Een efficiënt bijgehouden administratie is van onschatbare waarde. Je beschikt direct over maximaal inzicht in het resultaat en de liquiditeit van je bedrijf. Hoeveel winst maak je? Kan je investeren of moet je juist pas op de plaats maken? Via het dashboard zie je in één oogopslag hoe je ervoor staat. Uiteraard beantwoorden we specifieke vragen, begeleiden we je in het proces en zorgen we dat alles tijdig wordtingediend. Dit allemaal met een minimaletijdsinvestering van de klant zelf!”

DIGITAAL SAMENWERKEN IS DE TOEKOMST
“Met digitaal samenwerken kan je administratie dus bijna volledig worden geautomatiseerd. De ondernemer bespaart veel tijd en het systeem voorkomt menselijke fouten. Losse bonnen raken namelijk eenvoudig zoek. Dat is een bekend probleem. Met een speciale app kan je een foto van bonnen en facturen maken en vervolgens direct naar ons systeem verzenden. Bovendien zijn er bankkoppelingen die het systeem compleet maken. Als (startende) ondernemer komt er gewoon veel op je af en daar hoort de boekhouding ook bij. Tijdens het vrijblijvende introductiegesprek schetsen we in duidelijke taal welke financiële administratieve ondersteuning het best bij jou past. We denken graag mee, waardoor we adequaat kunnen reageren met advies op maat. Uiteraard zijn ondernemers die hun administratie nog op de klassieke manier willen aanleveren van harte welkom. Graag ondersteunen we ze ook met de digitalisering ervan.” besluit Roderick.

ADMINISTRATIEKANTOOR OKV
Baron de Coubertinlaan 6
2719 EL Zoetermeer
06 - 33 945 830
roderickvinck@administratiekantoorokv.nl
www.administratiekantoorokv.nl

https://www.youtube.com/watch?v=_bL9gprOq7Y