hilro

Als Carolien van Rossum draden zou spannen tussen al haar cliënten ontstaat er een soort spinnenweb. De cliënten van Administratiekantoor HilRo hebben bijna allemaal een link met elkaar. Dat is nou de kracht van mond-tot-mondreclame. ,,De beste PR die er is”, aldus Carolien. Zij richtte in 2001 HilRo op en geniet sindsdien elke dag van haar werk. “Hoe klein of hoe groot ook, wij bieden het complete pakket.”

Hoe je HilRo het beste kunt omschrijven? Laagdrempelig!

‘Hey Caro, hoe is het?’ Zo beginnen de meeste cliënten van HilRo een gesprek met Carolien. Het geeft direct de laagdrempeligheid bij HilRo weer. Met collega’s Mary en Zoë is zij verantwoordelijk voor het administratiekantoor dat met name in het midden- en kleinbedrijf actief is. “De laagdrempeligheid vind ik juist prettig, onze cliënten moeten het gevoel hebben dat ze alles met ons hele team kunnen bespreken”, zegt de vrolijke Carolien. “Ik heb zeer verschillende cliënten uit de meest diverse branches” Voor de meeste cliënten verzorgen wij de volledige administratie die zij digitaal maar soms ook nog fysiek aanleveren. Maar er zijn ook cliënten die de administratie in eigen beheer hebben, wij controleren dan en stellen de jaarrekening met bijbehorende belastingen op. “Wij denken echt met de klant mee. Wij bieden het complete pakket. Dat maakt het werk zo leuk.”

hilroVERTROUWEN
Carolien had vroeger nooit verwacht dat zij later een eigen bedrijf zou hebben. “Dit is nooit de bedoeling geweest”, zegt ze lachend. Na een wisseling van werkgever in 2001 werd ze gevraagd om in het kader van extra dienstverlening de administratie van twee cliënten over te nemen en zodoende werd HilRo ‘geboren’. In 20 jaar groeide het cliëntenbestand tot ruim over de honderd. “Sommige cliënten komen na bijvoorbeeld een dienstverband weer bij mij terug, zelfs als zij ergens anders in het land gevestigd zijn. Dan doe je iets goed, want je weet echt alles van iemand. De onderneming is alles voor ze en dat geldt voor mij met HilRo ook.” Naast zakenvrouw is Carolien ook moeder van drie mooie dochters en sinds kort is haar oudste dochter Zoë het team komen versterken vertelt ze trots.

TERUGGEVEN
Overigens zet Carolien zich ook in voor maatschappelijke projecten, en is penningmeester van Stichting Happy Days. Deze stichting trekt er elk voorjaar met Zoetermeerse kinderen, die een moeilijke periode doormaken, op uit om hen een onbezorgde week te bezorgen. Carolien: “Wij hebben het goed, dus ik vind het belangrijk om me in te zetten voor wie dat niet zo vanzelfsprekend is.”

ADMINISTRATIE KANTOOR HILRO 'ONTZORGT'
Administratiekantoor HilRo beschikt over meer dan twintig jaar ervaring in het adviseren en begeleiden op zowel fiscaal als administratief gebied.

Sneekermeer 60
2729 PG Zoetermeer
Wijk 29 Oosterheem
079 - 331 16 36
info@hilro.nl
www.hilro.nl