hilro

Als Carolien van Rossum draden zou spannen tussen al haar cliënten ontstaat er een soort spinnenweb. De cliënten van HilRo Accounting & Financial Services hebben bijna allemaal een link met elkaar. Dat is nou de kracht van mond-tot-mondreclame. ,,De beste PR die er is”, aldus Carolien. Zij richtte in 2001 HilRo op en geniet sindsdien elke dag van haar werk. “Hoe klein of hoe groot ook, wij bieden het complete pakket.”

Hoe je Hilro het beste kunt omschrijven? Laagdrempelig!

‘Hey Caro, hoe is het?’ Zo beginnen de meeste cliënten van HilRo een gesprek met Carolien. Het geeft direct de laagdrempeligheid bij HilRo weer. Met collega Mary van der Vet is zij verantwoordelijk voor het administratiekantoor dat met name in het midden- en kleinbedrijf actief is. “De laagdrempeligheid vind ik juist prettig, onze cliënten moeten het gevoel hebben dat ze alles met ons kunnen bespreken”, zegt de vrolijke Carolien. “Ik heb zeer verschillende cliënten, van kappers en metaalbedrijven tot huisartsenpraktijken en kraamzorgbureau’s.” Sommige cliënten doen de administratie zelf. Carolien controleert het, maar doet bijvoor-beeld wel de aangifte inkomstenbelasting. “Wij denken echt met de klant mee. Hoe klein we ook zijn, wij bieden het complete pakket. Dat maakt het werk zo leuk.”

hilro

VERTROUWEN
Carolien had vroeger nooit verwacht dat zij later een eigen bedrijf zou hebben. “Dit is nooit de bedoeling geweest”, zegt ze lachend. “Ooit ben ik begonnen als assistent-accountant. Daarna kreeg ik een commerciële functie aangeboden, dat heb ik een jaar gedaan, maar dat is niets voor mij. Ik kan veel, maar ik ben absoluut niet commercieel.” Ze werd vervolgens gevraagd om in het kader van extra dienstverlening de administratie van twee cliënten over te nemen en zodoende werd HilRo ‘geboren’. In 20 jaar groeide het cliëntenbestand tot ruim over de honderd. “Sommige cliënten komen na bijvoorbeeld een dienstverband weer bij mij terug, zelfs als zij ergens anders in het land gevestigd zijn. Dan doe je iets goed, want je weet echt alles van iemand. De onderneming is alles voor ze en dat geldt voor mij met HilRo ook.”

MOEDER
Naast zakenvrouw is Carolien ook een moeder van drie dochters van 6, 14 en 18 jaar. “Ik heb veel vrijheid en kan bijvoorbeeld mee naar de sport van mijn meiden. Je moet jezelf soms wegcijferen, maar daar ben je ook moeder
en ondernemer voor.

TERUGGEVEN
Overigens zet Carolien zich ook in voor maatschappelijke projecten, en is penning-meester van Stichting Happy Days. Deze stichting trekt er elk voorjaar met Zoetermeerse kinderen, die een moeilijke periode door-maken, op uit om hen een onbezorgde week te bezorgen. Carolien: “Wij hebben het goed, dus ik vind het belangrijk om me in te zetten voor wie dat niet zo vanzelfsprekend is.”

HILRO ACCOUNTING & FINANCIAL SERVICES “ONTZORGT”
HilRo Accounting & Financial Services beschikt over meer dan twintig jaar ervaring in het adviseren en begeleiden op zowel fiscaal als administratief gebied. Ook mogelijk op locatie. Van facturatie, debiteuren- en crediteuren-beheer, tussentijdse verslagen en rapportages tot het verzorgen van de jaarrekening en alle soorten belasting waar een ondernemer mee te maken krijgt.

HILRO ADMINISTRATIEKANTOOR
Sneekermeer 60
2729 PG Zoetermeer
Wijk 29 Oosterheem
079 - 331 16 36
info@hilro.nl
www.hilro.nl