Wim van der ham keukens

“Sinds het Coronavirus is het hier knetterdruk. Eigenlijk zouden we er een keukenadviseur bij moeten hebben,” vertelt bedrijfsleider Youri van Weert. “Veel mensen annuleerden hun zomervakantie en kozen massaal voor verbouwingen in en rondom hun huis. Helaas dreigt er nu een tweede golf. Uiteraard respecteren we de RIVM-maatregelen. We houden 1,5 meter afstand en onze showroom maken we continu schoon met desinfecterende middelen. De gezondheid van onze klanten én medewerkers verdient immers de hoogste prioriteit. Iedereen blijft dus, het liefst op afspraak, van harte welkom in onze inspirerende showroom.”

Binnenkort presenteren we een Italiaans topkeukenmerk dat synoniem staat aan uitmuntendheid!

“Normaal gesproken bezoeken we in september in Duitsland de grootste keukenbeurs van Europa, vervolgt Youri. “Op deze keukenbeurs, waar onze eigen inkoopgroep ook aan deelneemt, presenteren meer dan honderd keukenfabrikanten innovaties en noviteiten. Zo kunnen we onze klanten op de hoogte houden van de nieuwste keukentrends. Helaas ging de beurs door het Corona-virus niet door. Toch staat onze inkoopgroep niet stil. We zijn altijd op zoek naar topmerken waarmee we de complete markt kunnen bedienen. Zo kwamen we onlangs in contact met een Italiaans topkeukenmerk. We letten dan op verschillende factoren zoals de prijskwaliteitsverhouding, innovatie, design, aandacht voor details en bouwkwaliteit. We zijn dan ook bijzonder trots dat we binnenkort dit Italiaanse topkeukenmerk in verschillende lijnen van modern tot klassiek in diverse prijsklassen kunnen presenteren.”

Wim van der ham keukens

ULTRA MATZWART IS RAZEND POPULAIR
“Smaken verschillen en we hebben dus voor iedere doelgroep dé droomkeuken in huis. We merken wel dat ultra matzwarte keukens nu razend populair zijn. Sowieso zijn matte kleuren trendy en het is een misverstand dat je daarop alles ziet zoals vingerafdrukken. De aangebrachte UV-laag zorgt er namelijk voor dat de keuken fingerprintproof is. Met het inventariseren van wensen en ideeën komen dit soort vragen uiteraard aan de orde. Daar nemen we dan ook uitgebreid de tijd voor. Welke indeling is het meest praktisch? Hoe kook je het liefst en welke apparaten zijn dan essentieel? Tijdens de oriëntatiefase creëren we juist vragen, zodat mensen bewuster kunnen kiezen uit de vele opties. Uiteindelijk ontstaat er door de 3D-sfeerimpressie een realistisch beeld van de droomkeuken die we na de vervolgafspraak tot in detail uitwerken.”    

GOED GEVOEL CREËREN
“Het verwachtingspatroon ligt heel hoog bij onze klanten. Dat begrijpen we  goed. Een nieuwe keuken koop je namelijk niet iedere dag. We willen onze klanten dan ook op alle fronten positief verrassen. Onze missie? Een goed gevoel creëren vanaf de schets tot en met de montage van het laatste deurtje. Daar draait het om. Mond-tot-mondreclame blijft namelijk de beste reclame voor ons familiebedrijf dat al 61 jaar bekend staat om haar passie en perfectie voor keukens. Ben je nieuwsgierig naar de unieke op maat gemaakte keukens van het binnenkort verwachte Italiaanse topkeukenmerk? Kom gerust langs, dan kunnen we alvast een tipje van de sluier lichten,” besluit Youri.

Wattstraat 14
2723 RC Zoetermeer
079 - 33 00 900
info@wimvanderhamkeukens.nl
www.wimvanderhamkeukens.nl