Mijn Zaak Zoetermeer starterskrant

demisec

“Passie is de basis voor veel starters. Daadwerkelijk je droom realiseren in een eigen onderneming is weer een ander verhaal. Een goed begin blijft het halve werk. Veel starters hebben niet alleen behoefte aan secretariële basisondersteuning,” vertelt Nicolette Bakker van DemiSec. “Daarom bieden we naast een goed secretariaat ook andere diensten aan zoals het opstellen/redigeren van teksten en een notuleerservice. Met een totaalpakket van secretariële diensten kunnen we starters dus veel werk uit handen nemen op het moment dat zij het echt nodig hebben.”  

Onze kracht? We doen altijd meer dan we beloven!

“Natuurlijk is ondernemen ook een kwestie van gewoon doen. Een succesvolle start begint met passie, kennis van zaken en een dosis gezond verstand. Je kunt echter niet overal in uitblinken. Het inschakelen van professionals lijkt dan ook een logische en verstandige optie. Een goede financiële administratie is essentieel, maar hoe zet je die op? Aan welke eisen moet je offerte voldoen? Het aantrekken van een secretaresse op afroepbasis kan uitkomst bieden bij piekmomenten. Verder variëren onze flexibel inzetbare services van agendabeheer, archivering, notuleren, boekhouding tot en met de verzorging van mailings. Als je er behoefte aan hebt, gaan we zelfs verder. Zo denken we graag met je mee over het langere termijnbeleid. Onze kracht? Wij doen altijd meer dan we beloven. Een kwestie van betrokkenheid en de puntjes op de i zetten!”

DEMISEC
Industrieweg 82J
2651 BD Berkel en Rodenrijs
010 - 511 04 40
06 - 221 31 455
info@demisec.nl
www.demisec.nl

demisec