Mijn Zaak Zoetermeer KRANT NR 4 - DECEMBER 2021

Louwers advies

Een volgende stap in de onderneming. Zo zou je de verhuizing van Louwers Advies naar een moderne kantoorvilla, dat deel uitmaakt van het hoogwaardige kantoorvillapark Forum Fontanus ten zuiden van de A12, het best kunnen omschrijven. Rond de sfeervol aangelegde binnentuin ligt de ontsluitingsweg waar de hoofdentrees van twintig kantoorvilla’s zijn gesitueerd. Onder de tuin bevindt zich een ruime ondergrondse parkeergarage en afgesloten fietsenstalling. “We hebben voor deze locatie in Rokkeveen gekozen vanwege de specifieke uitstraling en uitstekende bereikbaarheid,” vertelt fiscaal econoom Jan Louwers.

Louwers Advies is per 18 november verhuisd naar Röntgenlaan 15 in Zoetermeer!

“Door de centrale ligging in Rokkeveen is Forum Fontanus, naast de uitstraling, qua infrastructuur perfect. Ons nieuwe kantoor ligt nagenoeg direct aan de A12. Voor klanten net buiten de regio Zoetermeer zijn we eenvoudig en snel bereikbaar per auto, trein, bus of RandstadRail. Het station ligt namelijk op loopafstand. Daarnaast is mijn zakenpartner en Register Belastingadviseur Linda Barendregt een fervent aanhanger van de wijk Rokkeveen waar ze al jarenlang naar grote tevredenheid woont. Het is dus voor haar een prettige bijkomstigheid dat de nieuwe werkplek dichterbij haar huis is,” knipoogt Jan. “In diverse opzichten zijn we met deze stap klaar voor de toekomst. Zo is de kantoorvilla efficiënt ingericht met ruimte voor uitbreiding van twee werkplekken. Ook maken we gebruik van het glasvezelnetwerk waardoor we altijd beschikken over een zeer stabiele netwerkverbinding. Onze diensten veranderen echter niet. We blijven een klein allround advieskantoor dat belastingaangiftes, jaarrekeningen, loonadministraties en fiscale advisering verzorgt voor MKB-bedrijven.”

louwers advies

PERSOONLIJK CONTACT ESSENTIEEL
“Grote bedrijven pretenderen natuurlijk ook dat ze persoonlijk contact hoog in het vaandel hebben staan, maar wij maken onze belofte dagelijks waar. Iedere klant heeft namelijk één vaste adviseur die als geen ander 24/7 weet hoe de onderneming er financieel voorstaat. Zo vertalen we (complexe) fiscale regels stap-voor-stap in concrete adviezen en overzichtelijke jaarrekeningen zonder onnodige papierwinkel. Dat scheelt tijd en geld. Kortom, door de tussentijdse overzichten weten onze klanten het gehele jaar door wat de financiële stand van zaken is. Zijn er tussentijds prangende vragen? In principe ontvangt men binnen een werkdag respons. Als de kwestie wat ingewikkelder is, gaan we direct aan de slag, waarna we snel reageren. Uiteraard houden we onze klanten op de hoogte van nieuwe fiscale regels. Zo hebben we uitgebreid geadviseerd en ondersteund bij de aanvraag van diverse overheidstegemoetkomingen die noodzakelijk waren om ondernemers financieel te ondersteunen tijdens Covid-19. Een kwestie van maatwerk! Onze proactieve aanpak werd dan ook erg gewaardeerd.”

FISCAAL ADVIES LOONT!
“De steunmaatregelen zijn zo goed als over. Als ondernemers voor 1 juli een betalingsregeling bij de Belastingdienst hebben aangevraagd, dan moeten ze de achterstallige belasting vanaf 1 oktober 2022 in zestig termijnen betalen. De Overheidssteun begon met de NoodOverbrugging over Werkgelegenheid (NOW) waarmee de personeelskosten gedekt konden worden. Daarnaast is de Tegemoetkoming Vaste Lasten (TVL) gekomen waarmee ondernemers bijvoorbeeld de huur van hun pand of afschrijvingen van een machinepark konden betalen. Veel ondernemers wisten echter niet dat de NOW wel belast was in de inkomstenbelasting en vennootbelasting, maar de TVL niet. Uiteindelijk hebben we voor onze klanten belasting-uitstel en alle andere aanvragen verzorgd die hiermee te maken hadden. Tot slot kunnen we niet ontkennen dat de overheid alles uit de kast heeft gehaald om ondernemers te ondersteunen. Al zullen sommige ondernemers daar anders over denken.”

WELKOM OP ONZE NIEUWE LOCATIE!
“Gelukkig wordt het weer business-as-usual met af en toe een kuchje. Uiteindelijk moet de ondernemersblik weer op vooruit en wij kunnen daar een rol van betekenis in spelen. We leveren niet alleen goed werk, maar zetten ook een prima kopje koffie. Of thee zoals u wilt. U bent meer dan welkom op onze nieuwe locatie om eens vrijblijvend kennis te maken. Dan kunt u meteen ontdekken of we bij elkaar passen. U als ondernemer en wij als ondernemende dienstverlener. Interesse? Aarzel dan niet om ons te bellen of te mailen voor een oriënterende kennismaking.”

Röntgenlaan 15
2719 DX Zoetermeer
079 – 342 99 42
info@louwers.net
www.louwers.net

 

NIEUWE MEDEWERKERS GEZOCHT
Ons kantoor onderscheidt zich door de jarenlange dienstverbanden van professionele medewerkers. Vertrouwde gezichten met kennis van zaken die de tijd nemen om een vertrouwensband met de klanten op te bouwen en kwaliteit leveren. Dat schept vertrouwen en wordt erg gewaardeerd door onze klanten. Door de groei van ons kantoor zoeken we nieuwe medewerkers. Kortom, heb jij kennis van jaarrekeningen en/of loonadministraties en zoek je een nieuwe uitdaging in een prettige werkomgeving? Neem dan vrijblijvend contact op met Jan Louwers voor meer informatie. Schriftelijk reageren kan natuurlijk ook. Stuur je motivatiebrief en CV naar jan@louwers.net of kom op afspraak langs om de mogelijkheden te bespreken. Sommige kansen laat je niet liggen!