Mijn Zaak Zoetermeer KRANT NR 9 - 2024

ADMINISTRATIEKANTOOR HILRO

Als Carolien van Rossum draden zou spannen tussen al haar cliënten ontstaat er een soort spinnenweb. De cliënten van Administratiekantoor HilRo hebben bijna allemaal een link met elkaar. Dat is nou de kracht van mond-tot-mondreclame. ,,De beste PR die er is”, aldus Carolien. Zij richtte in 2001 HilRo op en geniet sindsdien elke dag van haar werk. “Hoe klein of hoe groot ook, wij bieden het complete pakket.”

Hoe je HilRo het beste kunt omschrijven? Laagdrempelig!

‘Hey Caro, hoe is het?’ Zo beginnen de meeste cliënten van HilRo een gesprek met Carolien. Het geeft direct de laagdrempeligheid bij HilRo weer. Met collega’s Mary en Zoë is zij verant-woordelijk voor het administratiekantoor dat met name in het midden- en kleinbedrijf actief is. “De laagdrempeligheid vind ik juist prettig, onze cliënten moeten het gevoel hebben dat ze alles met ons hele team kunnen bespreken”, zegt de vrolijke Carolien. “Ik heb zeer verschillende cliënten uit de meest diverse branches” Voor de meeste cliënten verzorgen wij de volledige administratie die zij digitaal maar soms ook nog fysiek aanleveren. Maar er zijn ook cliënten die de administratie in eigen beheer hebben, wij controleren dan en stellen de jaarrekening met bijbehorende belastingen op. “Wij denken echt met de klant mee. Wij bieden het complete pakket. Dat maakt het werk zo leuk.”

VERTROUWEN
Carolien had vroeger nooit verwacht dat zij later een eigen bedrijf zou hebben. “Dit is nooit de bedoeling geweest”, zegt ze lachend. Na een wisseling van werkgever in 2001 werd ze gevraagd om in het kader van extra dienstverlening de administratie van twee cliënten over te nemen en zodoende werd HilRo ‘geboren’. In 20 jaar groeide het cliëntenbestand tot ruim over de honderd. “Sommige cliënten komen na bijvoorbeeld een dienstverband weer bij mij terug, zelfs als zij ergens anders in het land gevestigd zijn. Dan doe je iets goed, want je weet echt alles van iemand. De onderneming is alles voor ze en dat geldt voor mij met HilRo ook.” Naast zakenvrouw is Carolien ook moeder van drie mooie dochters en sinds kort is haar oudste dochter Zoë het team komen versterken vertelt ze trots.

ADMINISTRATIEKANTOOR HILRO “ONTZORGT”
Administratiekantoor HilRo beschikt over meer dan twintig jaar ervaring in het adviseren en begeleiden op zowel fiscaal als administratief gebied.

ADMINISTRATIEKANTOOR HILRO
Sneekermeer 60
2729 PG Zoetermeer
Wijk 29 Oosterheem
079 - 331 16 36
info@hilro.nl
www.hilro.nl

 

HAPPY DAYS 2025

Overigens zet Carolien zich ook in voor maatschappelijke projecten. Zij is penningmeester van Stichting Happy Days en samen met mede-bestuurslid Jessica Rog zorgt zij elk voorjaar ervoor dat Zoetermeerse kinderen, die een moeilijke periode doormaken, er op uit kunnen om hen zo een  onbezorgde week te bezorgen. En hier is geld voor nodig!

HOE WERKT HET?
Happy Days werkt samen met een aantal basisscholen verdeeld over de wijken in Zoetermeer. De kinderen uit groep 6, 7 en 8 worden door de leerkracht of intern begeleider anoniem voorgedragen. Happy Days maakt de uiteindelijke selectie. Na de selectie door Happy Days worden de scholen geïnformeerd. Deze scholen informeren de ouders van 49 kinderen die mee mogen met het Voorjaarskamp 2025.

SPULLEN NODIG
Het geld dat is opgehaald wordt vooral gebruikt om alle benodigd-heden te faciliteren. Denk aan: Onderkomen, vervoer, activiteiten, eten en drinken, kleding etc. Natuurlijk gaat er een groep van 15 vrijwilligers mee die een pedagogische achter-grond hebben. Tijdens deze week wordt er veel georganiseerd. Zo gaan de kinderen naar een Pretpark, wordt er een speurtocht gedaan en een voetbaltoernooi gehouden. De kinderen hebben hierdoor veel plezier en zijn dan even zonder zorgen.

DONEREN
Via de site (www.stichtinghappydays.nl) kunnen jullie een bedrag overmaken. 
Mocht je meer informatie willen dan kan je Carolien hier altijd over bellen: 06 - 54 69 26 80. 
Op www.stichtinghappydays.nl kun je alle info vinden. Steun deze stichting!